Fitness hack: 3 kroky k základnej sile

Po vyskúšaní týchto pohybov budete okamžite na vrchole svojej triedy jogy. Zabudnite na brušáky a brušáky, na oceľové jadro, o ktorom ste vždy snívali, musíte pracovať na pohyblivosti jadra, stabilite jadra a pevnosti jadra. Vyhraďte si 20 minút trikrát týždenne na vyskúšanie týchto troch cvičení:

Boková roláda

Ľahnite si na podlahu, ohnite kolená a položte chodidlá na podlahu. Jemne otočte boky doľava a potom doprava, pričom hornú časť chrbta držte rovnú. Uvoľnite sa.

Most

Ľahnite si na chrbát s pokrčenými kolenami a chodidlami na podlahe, na šírku bokov. Paže držte v bok, dlane smerujú nadol. Uvoľnite hlavu a ramená. Pomaly zdvihnite zadok z podlahy, až kým nebude vaše telo v priamej línii od kolien po ramená. Podržte a potom s ovládaním spustite.

Doska

Ľahnite si na brucho. Zdvihnite telo z podlahy pomocou predlaktia (lakte v uhle 90 stupňov) a prstov na nohách. Držte telo v priamej línii (bez vyklenutia chrbta) a vydržte 30 sekúnd až jednu minútu.

Keď zvládnete túto rutinu, budete na dobrej ceste k zlepšeniu svojej základnej sily, čo vám zase poskytne lepšiu rovnováhu, stabilitu, flexibilitu a držanie tela a zároveň zníži riziko športového zranenia a ochráni vás pred bolesťou krížov.

Foto a Zdroj: Healthy Magazine / Autor: Emma Krieger